ساعت کاری مجموعه ویکتوریا پرفیوم : شنبه تا پنج شنبه ساعت 22الی 10 

شماره تماس: ۰۹۰۲۵۱۹۴۵۸۰

قوانین و شرایط

شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی ویکتوریا پرفیوم

کاربر عزیز؛ برای استفاده بهتر از خدمات و برنامه‌های کاربردی ویکتوریا، موارد زیر را به طور کامل مطالعه کنید.

برای کاربرانی که از درگاه اسنپ پی خرید انجام می دهند امکان مرجوعی یا تعویض وجود ندارد

ورود به سایت ویکتوریا، برای استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده در آن، به معنای آگاه بودن از شرایط و قوانین و پذیرفتن آن‌ها وهمچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ویکتوریا است. توجه کنید، که ثبت سفارش نیز در هر زمان، مستلزم پذیرفتن کامل همهٔ شرایط و قوانین ویکتوریا پرفیوم از سوی کاربر است.

دقت کنید، که شرایط و قوانین مندرج در ادامه این صفحه، به عنوان جایگزینی برای کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

تمام اصول و رویه‏‌های ویکتوریا پرفیوم، کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. در مقابل، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین کاربری مرتبط هستند.

اگر در آینده، در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مختلف ویکتوریا تغییرات به خصوصی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

در مقابل، کاربرانی که به طور مستمر از خدمات و امکانات سایت استفاده می‌کنند نیز، با هرگونه تغییر در قوانین منتشر شدهٔ صفحهٔ «شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی ویکتوریا پرفیوم» موافقت می‌کنند.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر، شخصی است که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج و برای ثبت سفارش یا استفاده از هر گونه خدمات دیگری در ویکتوریا پرفیوم اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هر گونه ارتباطی در ویکتوریا پرفیوم ، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. این ارتباطات شامل استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه ما، ثبت یا خرید سفارش‌های اینترنتی و تماس با ما از طریق ایمیل می‌باشد. اگر درخواست کاربر، با همهٔ اصول و رویه‏‌ها مطابقت داشته باشد، کاربر نیز موافقت خود را برای دریافت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) درخواست خود از ویکتوریا اعلام می‌کند. به این ترتیب، ویکتوریا پرفیوم به صورت الکترونیکی به درخواست‌های کاربران پاسخ می‌دهد.

اربرانی که از خدمات ویکتوریا استفاده می‌کنند، مسئول محافظت از حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری یا رمز ورود انجام می‌شود، به طول کامل بر عهده کاربران است. 

فروشگاه اینترنتی ویکتوریا پرفیوم محصولاتی مناسب، برای افراد زیر ۱۸ سال را نیز به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان ‌‏تر هستند، باید با اطلاع والدین یا قیم قانونی، برای خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی سایت www.victoriaperfume.ir است.

ثبت و پردازش سفارش

همهٔ سفارش‌های ثبت شده در ویکتوریا پرفیوم، در طول روزهای کاری و نخستین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش می‌شوند. روز کاری به معنای روزهای شنبه تا پنج شنبهٔ هر هفته می‌باشد و تعطیلات رسمی، شامل روزهای جمعه و تعطیلات رسمی براساس تقویم ایران است. امکان سفارش‌گذاری در فروشگاه ما ، در تمام ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، وجود دارد.

برای پیشبرد صحیح خریدهای اینترنتی، در تمام مسیر خرید مشتریان، از ثبت و ارسال تا تحویل هر سفارش به هر فرد، دقت و تلاش فراوانی صرف می‌کند. با این حال، در صورتی که موجودی محصولی در ویکتوریا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ویکتوریا پرفیوم محفوظ است. البته در چنین شرایطی، امکان جایگزین کردن کالای به اتمام رسیده با کالایی دیگر برای مشتری وجود دارد
هر کاربر، موظف است، که برای سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. مسلم است، که در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر پردازش نمی‌شود و قابل پیگیری، ارسال و تحویل نخواهد بود.

ویکتوریا پرفیوم ، بنا به تشخیص خود، مجاز به توقف سفارش‌‏‌گیری جدید، بدون هرگونه اطلاع قبلی می‌باشد و حق دارد، که فروش خود را متوقف کند. البته تمامی سفارش‌‏های ثبت شده، پیش از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد. همچنین، حق توقف فروش برای همه یا بخشی از محصولات بدون اطلاع قبلی مشتریان و کاربران، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، برای ویکتوریا پرفیوم محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

ویکتوریا پرفیوم برای تحویل بدون آسیب سفارشات به دست مشتریان خود، نهایت تلاش خود را می‌کند. همچنین تاکید دارد، که هر سفارش در نهایت صحت و سلامت به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده شود.

هر گونه حادثه احتمالی در هنگام حمل و تحویل کالا، بر عهده شرکت حمل و نقل است. در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، ویکتوریا تنها در صورت تایید شرکت ارسال کننده و به منظور تسهیل امور پیگیری، خسارت به وجود آمده را جبران خواهد کرد.

آسیب‏‌های وارد شده به کالا، که ناشی از حمل و نقل آن در مسیر تحویل می‌باشد، باید نهایتا تا ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش ما گزارش داده شود. در ادامه، باید کالای آسیب دیده را به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل و نقل ارسال کننده، کلیه متعلقات مربوط به کالا و فاکتور، به خدمات پس از فروش ویکتوریا پرفبوم ارسال کنید.

سرویس بازگرداندن کالا

استفاده از خدمات سرویس بازگرداندن کالا، برای کالاهایی امکان‌پذیر است، که دارای هر گونه نقص فنی باشند. خدمات این سرویس شامل تعویض بدون قید و شرط است و فراتر از سرویس گارانتی محصول می‌باشد.

امکان تعویض یا مرجوعی برای کالا های آرایشتی و بهداشتی و دکانت ها امکان پذیر نمیباشد و فقط برای کالا های فول سایز عطری در صورتی که پلمپ عطر باز نشده باشد امکان پذیر میباشد

اگر می‌خواهید، از این  سرویس استفاده کنید، پیش از بازگرداندن کالا، باید آن را به ‏خوبی بسته‌بندی کنید. به یاد داشته باشید شماره فاکتور به همراه محصول ، به دفتر ما ارسال شود.

سوالات متداول

برخی از سوالات متداول کاربران فروشگاه ویکتوریا :

آيا همه كالا ها ليبل وزارت بهداشت دارند؟

در حال حاضر به علت محدودیت ایجاد شده برای شرکتهای وارد کننده برخی از محصولات فاقد لیبل میباشند برای مثال میتوان به برندهای شنل و دیور و نورس فیلد و بروتوس و… اشاره کرد. بنابراین در صورتی که محصول لیبل دار میخواهید حتما قبل از خرید سوال بفرمایید یا در توضیحات فاکتور ثبت نمایید و قبل از تحویل چک کنید. پس از تحویل کالا مشتری نمیتواند در هیچ مرجع قانونی ادعاهایی نظیر قاچاق کالا یا ورود غیرقانونی یا امثال آن بنماید. این مجموعه واسطه بین خریدار و آورندگان عطر است که شامل شرکتها و مهمانداران و مسافران پروازهای خارجی و وارد کنندگان کالاهای خاص است و هیچ مسولیتی در قبال واردات کالا ندارد

تاريخ انقضا عطر چه زماني است؟

تاریخ انقضای عطر از زمانی شروع میشود که اولین اسپری انجام شود و پس از آن ۳ تا ۵ سال مهلت استفاده وجود دارد.

شرايط عودت كالا به چه صورتي است؟

لطفا توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و ضمنا سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری یا مخدوش بودن نوشته یا شیشه که بسیار نادر است به عهده ويكتوريا پرفيوم نيست

دکانت ها یا دستریز ها برای تست عطر می باشند و قابلیت مرجوعی ندارند.
– در صورت مرجوعی عطرها هزینه ارسال پست و بسته بندی از مبلغ کل کسر خواهد شد.
عودت لوازم آرايشي امكان پذير نميباشد

عودت وجه سفارش پس از بررسی سلامت عطر توسط کارشناسان به شماره حساب “ثبت کننده سفارش” طی ۲۴ ساعت کاری عودت داده خواهد شد.

زمان تحويل و ارسال كالا به چه صورتي ميباشد ؟

ارسال سفارشات بسته به زمان سفارش بين ٣الي ٧ روز كاري بوده
ما تمام سعي خود را جهت ارسال سريع كالا به عمل مياوريم
سفارشات گاها توسط پست به علت وارداتي بودن كالا انجام نمي پذيرد
و ممكن است بنابر شرايط تيپاكس يا چاپار شود

سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من